15 Şubat 2013 Cuma

ÇEKİLİŞ SONUCUM :)

Gönderen Unknown zaman: 12:14
Merhabalar arkadaşlarımm :)

Hediye çekilişim 10 şubatta bitmişti ama bazı nedenlerden dolayı bugün açıklamak zorunda kaldım.Bundan dolayı öncelikle hepinizden özür dilerim.

Gelelim çekiliş sonucumuzaa :)
şanslı arkadaşımızı şimdiden tebrik ediyorum ve bu ürünleri kullandıkça beni hatırlamasını diliyorum..ayrıca bütün yorum atan arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum :)

tekrar güzel çekilişlerim olucak beni izlemeye devam edin arkadaşlar :)

Veeee artık şanslı arkadaşımı açıklamak istiyorum :)

işte random.org sonucumuz ve şanslı arkadaşımızzz...




kazanan arkadaşımız 4. yorumuyla DİDEM KILIÇ arkadaşımızı tekrar tebrik ediyoruz...


didem hanım adres bilgilerinizi mail adresime bekliyorum.Güle güle kullan :)

mail adresim : milyonlarcaoje@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder

 

KADINSAL YAŞAM Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea